motyw szansa0

Szanowni Państwo,

informujemy, że w związku z panującą sytuacją epidemiologiczną termin rozpoczęcia działań zaplanowanych w modelu uległ przesunięciu. Niemniej jednak jeszcze w kwietniu planujemy zakończenie diagnozy oraz rozpoczęcie wsparcia edukacyjnego. Zapraszamy do śledzenia naszej strony.

ZAPYTANIE OFERTOWE nr SZANSA/ZP/1/2021 na zakup usługi polegającej na przeprowadzeniu diagnozy zgodnie z opracowanym modelem w związku z realizacją modelu wsparcia pt. „Rozwijanie kompetencji podstawowych poprzez promowanie kultury i tożsamości bieszczadzkiej” realizowanego na podstawie umowy o powierzenie grantu nr WER19SZA0023 przez STAWIL sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (Grantobiorca) w partnerstwie z Lokalną Grupą Działania „Zielone Bieszczady” z siedzibą w Orelcu (Partner), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu: „SZANSA – nowe możliwości dla dorosłych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 9.03.2021 r. do godz. 12:00

Załączniki:
Pobierz plik (ZAPYTANIE OFERTOWE - _DIAGNOZA - przeprowadzenie diagnozy zgodnie z opracowanym modelem_.pdf)ZAPYTANIE OFERTOWE - _DIAGNOZA - przeprowadzenie diagnozy zgodnie z opracowanym modelem_.pdf[ ]237 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 1 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf)Załącznik nr 1 - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf[ ]141 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 2 - druk OFERTA.doc)Załącznik nr 2 - druk OFERTA.doc[ ]155 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 1. KARTA ZGŁOSZENIOWA - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 1. KARTA ZGŁOSZENIOWA - WZÓR.pdf[ ]176 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 1A. PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAŁĄCZNIKÓW DO KARTY ZGŁOSZENIOWEJ - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 1A. PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAŁĄCZNIKÓW DO KARTY ZGŁOSZENIOWEJ - WZÓR.pdf[ ]129 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 2. PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPROWADZENIA ROZMOWY (WYWIADU) - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 2. PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPROWADZENIA ROZMOWY (WYWIADU) - WZÓR.pdf[ ]151 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 3. INFORMACJE DOTYCZĄCE WSTĘPNEGO BADANIA WIEDZY - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 3. INFORMACJE DOTYCZĄCE WSTĘPNEGO BADANIA WIEDZY - WZÓR.pdf[ ]129 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 3A. TEST WSTĘPNEGO BADANIA WIEDZY - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 3A. TEST WSTĘPNEGO BADANIA WIEDZY - WZÓR.pdf[ ]171 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 3B. KLUCZ DO TESTU WSTĘPNEGO BADANIA WIEDZY - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 3B. KLUCZ DO TESTU WSTĘPNEGO BADANIA WIEDZY - WZÓR.pdf[ ]159 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 4. INSTRUKCJA POZWALAJĄCA PRZEPROWADZIĆ ZASADNICZY SPRAWDZIAN WIEDZY - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 4. INSTRUKCJA POZWALAJĄCA PRZEPROWADZIĆ ZASADNICZY SPRAWDZIAN WIEDZY - WZÓR.pdf[ ]422 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 4A. PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZASADNICZEGO SPRAWDZIANY WIEDZY W FORMIE MULTIMEDIALNEGO QUIZU - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 4A. PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZASADNICZEGO SPRAWDZIANY WIEDZY W FORMIE MULTIMEDIALNEGO QUIZU - WZÓR.pdf[ ]125 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 4B. PYTANIA ZASADNICZEGO SPRAWDZIANY WIEDZY W FORMIE MULTIMEDIALNEGO QUIZU WRAZ Z KLUCZEM ODPOWIEDZI  - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 4B. PYTANIA ZASADNICZEGO SPRAWDZIANY WIEDZY W FORMIE MULTIMEDIALNEGO QUIZU WRAZ Z KLUCZEM ODPOWIEDZI - WZÓR.pdf[ ]691 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 5. PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE STACJONARNEGO SPRAWDZIANU UMIEJĘTNOŚCI - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 5. PODSTAWOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE STACJONARNEGO SPRAWDZIANU UMIEJĘTNOŚCI - WZÓR.pdf[ ]162 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 5A. ZBIÓR ZADAŃ DLA STACJONARNEGO SPRAWDZIANU UMIEJĘTNOŚCI - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 5A. ZBIÓR ZADAŃ DLA STACJONARNEGO SPRAWDZIANU UMIEJĘTNOŚCI - WZÓR.pdf[ ]147 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 6. ZBIORCZY ARKUSZ OCEN KANDYDATA - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 6. ZBIORCZY ARKUSZ OCEN KANDYDATA - WZÓR.pdf[ ]136 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 7. INDYWIDUALNY RAPORT Z DIAGNOZY KANDYDATA DO MODELU - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 7. INDYWIDUALNY RAPORT Z DIAGNOZY KANDYDATA DO MODELU - WZÓR.pdf[ ]178 kB
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - 8. OGÓLNE WNIOSKI DOTYCZĄCE GRUPY DOCELOWEJ - RAPORT ZBIORCZY - WZÓR.pdf)Załącznik nr 3 - 8. OGÓLNE WNIOSKI DOTYCZĄCE GRUPY DOCELOWEJ - RAPORT ZBIORCZY - WZÓR.pdf[ ]138 kB

Szanowni Państwo,

wznawiamy działania zaplanowane w modelu „Rozwijanie kompetencji podstawowych poprzez promowanie kultury i tożsamości bieszczadzkiej”, który uzyskał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu: „SZANSA – nowe możliwości dla dorosłych” Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Rekrutacja została wznowiona i potrwa do 3 marca czekamy jeszcze na chętnych!

Przypominamy założenia modelu wsparcia:

Grupa docelowa:

Uczestnikami są osoby dorosłe powyżej 25* roku życia:

– z obszaru województwa podkarpackiego: powiat bieszczadzki, gminy: Czarna, Lutowiska, Ustrzyki Dolne; powiat leski, gminy: Olszanica i Solina; powiat sanocki, gmina: Tyrawa Wołoska, tj. obszar ujęty w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji oraz w rządowym programie o charakterze terytorialnym – Program dla Bieszczad;

– z niskimi umiejętnościami podstawowymi (cyfrowymi i społecznymi, w zakresie rozumowania matematycznego).

* Preferowane będą osoby w wieku 50 lat i więcej.

Zaplanowane wsparcie:

W ramach projektu 60 Uczestników otrzyma wsparcie edukacyjne ukierunkowane na rozwój kompetencji cyfrowych, społecznych i w zakresie rozumowania matematycznego, realizowane w formie grupowej.

Ponadto, przewidziane jest udzielnie dodatkowego wsparcia dla Uczestników w postaci dowozu na diagnozę oraz na działania z zakresu wsparcia edukacyjnego. W ramach dodatkowego wsparcia zaplanowaliśmy cykl działań motywujących takich jak: kurs tańca, stałe wsparcie opiekuna edukacyjnego, wyjazdowe zajęcia edukacyjne.

Celem modelu wsparcia jest podniesienie przez min. 75% osób uczestniczących w jego testowaniu umiejętności cyfrowych o min. 1 poziom w stosunku do zdiagnozowanego poziomu wyjściowego oraz podniesienie kompetencji społecznych również przez min. 75% osób uczestniczących w jego testowaniu o min. 10% w stosunku do zdiagnozowanego poziomu wyjściowego.

Formuła modelu wsparcia edukacyjnego ma charakter innowacyjny i polega na zaangażowaniu osób młodych (wnuków Uczestników Projektu, ale i też innych wolontariuszy) w utrwalanie wiedzy, poprzez dodatkowe zadania praktyczne. Wartość dodana w przypadku takiej formuły jest bardzo duża gdyż pozwala na integrację międzypokoleniową, wymienianie się rolami. Osoby młode pełnią rolę „mistrza” dla osób starszych w zakresach związanych z kompetencjami cyfrowymi, a z kolei w zakresach związanych z kompetencjami społecznymi oraz w tematyce kultury regionu/ rękodzieła czy zwyczajów wchodzą w rolę „ucznia”, podnosząc równocześnie motywację Uczestników Projektu do dalszej aktywności np. poprzez wytwarzanie i sprzedaż wyrobów artystycznych z wykorzystaniem kanałów cyfrowych.

Zapraszamy do kontaktu!

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na otrzymywanie plików cookies od tej witryny internetowej. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki dotyczące zapisywania plików cookies.

Zrozumiałem